vineri, 20 martie 2009

De Ce?

Vreau sa incetez sa folosesc intrebarea asta. Odata, un prieten mi-a spus ca la intrebarea "De ce" nu vei putea raspunde niciodata.
"Azi m-am certat cu aia."
"De ce?"
"Pentru ca mi-a vorbit urat."
"De ce?"
"Pentru ca am injurat-o."
"De ce?"
"Pentru ca mi-a facut o faza naspa."
"De ce?"
"Pentru ca i-am promis ca ma vad cu ea si m-am razgandit."
"De ce?"
"Aveam chef sa stau in casa...sa ma joc pe calculator.."
"De ce?"
"Pentru ca afara era urat." ( doamnee cate intrebari..)
"De ce?"
"Pentru ca asa era vremea."
"De ce?"
"Pentru ca asa vrea dumnezeu, nu stiu!!" ( deja te-ai enervat!!)
"De ce?"
"Pentru ca de d'aia!! NU STIU!!!"
"De ce?"
Deja nu mai raspunzi! te exasereaza! te enerveaza!!! Intorci spatele, il injuri si pleci!
De cE?

Un comentariu:

  1. asta e una din acele intrebari filozofice mah..la acre nu se potae raspunde, gen faza cu oul si gaina and so on XD

    RăspundețiȘtergere