luni, 9 martie 2009

Create.Inspire.And Win.


Duc un razboi ( si nu numai eu) contra Indiferentei, Prostiei, Parvenitismului, Arogantei, Ipocriziei. In alta forma, fac aproape orice sa extermin "calitatile" astea foarte des intalnite.
Am tras concluzia ca trebuie sa lupt contra oamenilor de genul pentru ca in ultimul timp numai prosti dinastia am vazut. In scoala, pe strada, printre prieteni si e... naspa.
Nu vi s-a intamplat sa va bazati pe cineva si-n ultimul moment sa va lase balta?:)) ala este fenomenul indiferentei si ipocriziei.
Sau n-ati vazut un tampit care se retrage in ultimul moment de ramai cu gura deschisa de uimire?:)) Indiferenta si nepasare pura ( roby a patit-o..)
Sau fete care nu vorbesc cu altele pt ca ele nu isi afiseaza Brandu' ca ele? Hai Fataaa!!!

Totusi, cu riscul de a fi filata si suspectata, imi voi arata dorinta mea ascunsa.
Dorinta mea ascunsa si fierbinte este sa-mi cumpar o arma, ceva si sa impusc tot ce nu-mi convine! Uite asha- "tu, comentezi si esti fitoasa?" PAC una in geanta sau in cap!
"tu, spui si umpli de cacat oamenii cu care intrii in contact?" ZBANG si tie una in dinti!

de as putea sa impusc lumea....serios as scapa omenirea de jeguri..

Dar sa fim realisti! daca n-am putut s-o fac pana acum, nu voi putea nici mai tarziu....
Am ales sa ma schimb eu. Acum 2 ani am renuntzat sa fiu orgolioasa, invidioasa si in loc sa spun "a draq aia a luat un 10 si eu nu" acum reusesc sa spun " bravo ei, a invatzat" si vad ca din ce in ce mai multi oameni sunt ca mine.

Apoi, saptamana trecuta mi-a placut sa vad cozi neterminabile la casa de bilete de la teatru. Urasc cozile dar m-a bucurat sa vad atati oameni la teatru. Mai sunt oameni care merg la opera, la muzee, incredibil dar adevarat!!
Sunt multi oameni care merg in locuri bune unde se inspira spre bine. Sunt multi oameni care citesc carti moderne sau clasice si inca simt placerea de a evada in povestile de acolo. Exista o sperantza!! da!

Banuiesc ca putem sa castigam razboiul astfel.

3 comentarii:

  1. in sfarsit un om cu picioarele p pamant
    ^:)^
    :))
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. adevarat....se pare ca gandim asemanator....:p>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. De cand eram mici mi-am dat seama ca o sa fi o tipa cu coloana vertebrala...Dar sti...dak nu ar mai chestii rele pe lumea asta,nu am mai sti cum sunt cele bune >:D<>:D<

    RăspundețiȘtergere